Ғылыми жобалардың тізімі

Ғылыми -зерттеу бағдарламалар мен жобалар

2016 жылғы ғылыми-зерттеу жұмыстар

2017 жылғы ғылыми-зерттеу жұмыстар

2018 жылғы ғылыми-зерттеу жұмыстар

2019 жылғы ғылыми-зерттеу жұмыстар

2020 жылғы ғылыми-зерттеу жұмыстар


Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (2020-2022 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландыру (27 ай)) ҒТБ: "Қазақстан Республикасының батыс өңірі халқының элементтік мәртебесі "онлайн-атласын әзірлеу"" ЖТН AP08855535.

Іске асыру мерзімі: 2020-2022 жж.

Жетекшісі: PhD Батырова Г. А.

Мақсаты: элементтік теңгерімсіздікті одан әрі түзету мақсатында халықтың денсаулық жағдайы параметрлерінің медициналық-экологиялық көрсеткіштерін мониторингтеу үшін Қазақстанның батыс өңірі халқының элементтік мәртебесінің онлайн-атласын әзірлеу.

Міндеттері:

1. Картаға түсіру аумағын таңдауды ескере отырып, Қазақстанның батыс өңірі халқының сырқаттанушылығын зерделеу.

2. Қазақстан Республикасының батыс өңірі халқының биологиялық субстраттарындағы химиялық элементтер құрамының аймақтық ерекшеліктерін референс мәндерін белгілей отырып бағалау.

3. Қазақстанның батыс аймағының жел бағытын ескере отырып, ірі кәсіпорындардан қашықтығы мен маусымға байланысты аудандар бойынша топырақтағы микроэлементтердің құрамын зерттеу.

4. Қазақстан Республикасының батыс өңірі халқының элементтік мәртебесінің және топырақтың микроэлементтік ландшафтының картасын жасау.

5. "Қазақстан Республикасының батыс өңірі халқының элементтік мәртебесі"онлайн-атласын әзірлеу.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (2020-2022 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша жас ғалымдарды гранттық қаржыландыру) ҒТБ: "Батыс Қазақстанның жоғары оқу орындарындағы кәсіптік даярлық жағдайындағы білім алушылардың әлеуметтік жауапкершілігі" ЖТН AP09058126.

Іске асыру мерзімі: 2021-2023 жж.

Жетекшісі: PhD, доцент Книсарина М. М.

Мақсаты: Батыс Қазақстан жоғары оқу орындарында кәсіптік даярлық жағдайында білім алушылардың әлеуметтік жауапкершілігін зерделеу.

Міндеттері:

1. Әлеуметтік жауапкершілікті зерттеу проблемасының жай-күйін теориялық және әдіснамалық талдау.

2. "Әлеуметтік жауапкершілік" санатын және "білім алушылардың жеке әлеуметтік жауапкершілігі" ұғымының психологиялық мазмұнын анықтау.

3. Алғаш рет ЖОО білім алушы тұлғасының әлеуметтік жауапкершілігі мен ЖОО білім беру процесінің мазмұны арасындағы өзара байланыс анықталады.

4. Ақтау, Атырау, Ақтөбе және Орал қалаларының жоғары оқу орындары студенттерінің әлеуметтік жауапкершілігін бағалау (диагностика және салыстырмалы сипаттама) Н.В. Анненкованың "жеке әлеуметтік жауапкершілікті бағалау әдістемесі" зерттеу әдістемесінің көмегімен жеке әлеуметтік жауапкершіліктің аймақтық, яғни психикалық, географиялық, әлеуметтік және басқа да ерекшеліктерге өзара тәуелділігі туралы тиісті қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

5. ЖОО-да кәсіби дайындық жағдайында жас адамның әлеуметтік жеке жауапкершілігін арттыру бойынша психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу және сынақтан өткізу.

6. Студенттердің әлеуметтік жауапкершілігін диагностикалау және арттыру мақсатында психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасының тиімділігін тексеру.

7. "ЖОО жағдайында білім алушылардың әлеуметтік жеке жауапкершілігін арттыру" әдістемелік ұсынымын және " Мен – бұл біз дегенді білдіреді!"оқитын жастар үшін.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (2021-2023 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландыру) ҒТБ: "Қазақстандағы Отбасылық медицинадағы медициналық білім беру және ғылыми зерттеулер технологияларының әлеуетін арттыру" ИРН AP09260428.

Іске асыру мерзімі: 2021-2023 жж.

Жетекшісі: м. ғ. к. Жамалиева Л.М.

Мақсаты: отбасылық медицина саласындағы ғылыми зерттеулерді дамытуға, халықаралық стандарттарға сәйкес отбасылық дәрігерлерді даярлау сапасын арттыру үшін жаңа технологияларды әзірлеуге және енгізуге ықпал ету.

Міндеттері:

1. WONCA стандарттарына сәйкестікке отбасылық медицина бойынша білім беру бағдарламаларына салыстырмалы талдау жүргізу.

2. МСАК-ты жетілдірудің қазіргі заманғы халықаралық тұжырымдамасына сәйкес отбасылық медицина бойынша резидентураның білім беру бағдарламасын әзірлеу, оның тиімділігін пилоттау және бағалау.

3. Білім беру сапасын арттыру және медициналық қызметтерді жетілдіру үшін отбасылық дәрігерлерді үздіксіз оқыту тетіктерін әзірлеу.

4. Ғылым, білім және клиниканың үштұғырлығы қағидатын іске асыратын оқу-зерттеу базаларының жаңа моделі ретінде жалпы практика дәрігерлерінің кеңселерін құру және пилоттау.

5. Зерттеулер жүргізу және халыққа медициналық көмекті оңтайландыру үшін технологияларды құру және енгізу.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (2021-2023 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландыру) ҒТБ: "Сүт безі обырының химиотерапиясынан туындаған кардиотоксикалық асқынуларды ерте диагностикалау және емдеу бағдарламасын әзірлеу" ИРН AP09259524

Іске асыру мерзімі: 2021-2023 жж.

Жетекшісі: PhD, доцент Балмагамбетова С. К.

Мақсаты: Марат Оспанов атындағы БҚМУ Мо жағдайында сүт безі обырының ісікке қарсы химиотерапиясының кардиотоксикалық асқынуларын ерте диагностикалау және емдеу бағдарламасын әзірлеу және енгізу.

Міндеттері:

1. Зерттеудің ретроспективті бөлігінде-нақты клиникалық тәжірибеде сүт безі қатерлі ісігінің химиотерапиясының кардиотоксикалық асқынуларымен байланысты таралуды, құрылымды және факторларды бағалау.

2. Проспективті зерттеуде "GLS" әдісімен анықталған химиотерапияның кардиоуыттылығының болжамды мәнін зерттеңіз.

3. Проспективті зерттеуде биомаркерлердің деңгейін анықтаңыз және олардың жүрек диастолалық және систолалық функциясының бұзылуымен байланысын орнатыңыз.

4. Проспективті зерттеуде РМЖ химиотерапиясы басталғаннан кейін әр түрлі уақытта ырғақ пен өткізгіштіктің бұзылуын анықтап, олардың диастолалық және систолалық жүрек функциясының бұзылуымен байланысын орнатыңыз.

5. Сүт безі қатерлі ісігіне қарсы химиотерапияның кардиоуыттылығын ерте диагностикалау, емдеу және алдын-алудың жұмыс алгоритмін ұсыныңыз.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (2021-2023 жылдарға (12 айға) арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландыру) ҒТБ: "Бастапқы дисменореясы бар жасөспірім қыздарда сүйек тінінің метаболизмінің және минералдық тығыздығы жағдайының ерекшеліктері" ИРН AP09563004.

Іске асыру мерзімі: 2021 ж.

Жетекшісі: PhD Аманжолқызы А.

Мақсаты: бастапқы дисменореясы бар жасөспірім қыздарда сүйек метаболизмі мен сүйек тінінің минералды тығыздығының гендік-фенотиптік ерекшеліктерінің рөлін зерттеу және ерте диагностикалау тиімділігін арттыру.

Міндеттері:

1. Гинекологиялық жағдайды зерттеу және зерттелетін жасөспірім қыздардың сүйек тінінің минералды тығыздығымен байланысын анықтау.

2. Генетикалық маркерлерді зерттеу (CALCR (rs1801197), COL1A1 (rs1800012), 7014a-VDR) остеопорозға байланысты полиморфизмдер және зерттелген жасөспірім қыздардағы сүйек метаболизмінің биомаркерлері.

3. Ғылыми деректер негізінде дисменореясы бар жасөспірім қыздарда Сүйек тіні метаболизмінің ерекшеліктерін (остеопениялық синдром) ерте диагностикалау алгоритмін әзірлеу.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (2021-2023 жылдарға (12 айға) арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландыру) ҒТБ: "Қазақ популяциясы жылына дейінгі балалардағы витаминдік мәртебенің клиникалық және генетикалық маркерлері" ИРН AP09563003.

Іске асыру мерзімі: 2021 ж.

Жетекшісі: м.ғ.д. Жұмалина А.К.

Мақсаты: қазақ популяциясының балаларындағы VDR (rs1544410, rs2228570), rankl (rs 9594738, rs9594759 ) гендерінің д - витаминдік мәртебесі мен Аллель полиморфизмінің ерекшеліктерін зерттеу.

Міндеттері:

1. Қазақ популяциясындағы бір жасқа дейінгі балалардың витаминдік статусына кешенді зерттеулер жүргізу

2. қазақ популяциясының бір жасқа дейінгі балалардағы VDR (rs1544410, rs2228570), rankl (rs 9594738, rs9594759,) гендерінің аллельді нұсқаларының жиілігін анықтау

3. VDR (rs1544410, rs2228570), rankl (rs 9594738, rs9594759,) гендерінің аллельді полиморфизмінің болуы мен Қазақ популяциясының бір жасқа дейінгі балаларда Д витаминінің жетіспеушілігі мен тапшылығы дәрежесінің арасындағы байланысты зерттеу

4. Қазақ популяциясының бір жасқа дейінгі балаларының сүйек денсаулығын диагностикалауда VDR (rs1544410, rs2228570), RANKL (rs 9594738, rs9594759,) гендерінің полиморфизмін анықтаудың рөлін бағалау.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (2021-2023 жылдарға (12 айға) арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландыру) ҒТБ: "Қазақстан Республикасында гериатриялық және геронтологиялық көмекті жетілдіру" ИРН AP09562783.

Іске асыру мерзімі: 2021 ж.

Жетекшісі: м.ғ.к. Ермуханова Л.С.

Мақсаты: Қазақстанның қарт адамдарының қажеттіліктерін сипаттау, нәтижесінде олардың қажеттіліктерін қанағаттандыру алгоритмін құру.

Міндеттері:

1.Дене пішіні мен дербестікке теріс әсер ететін симптомдардың бірі ретінде Полифармацияға және ауыруды емдеуге ерекше назар аудара отырып, Батыс және Оңтүстік Қазақстанның қарт тұрғындарының фармакотерапиясына талдау жүргізу,

2.Медициналық және әлеуметтік қажеттіліктерді толық талдау, оларды қанағаттандыру алгоритмін құру үшін қолданылады.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (2021-2023 жылдарға (12 айға) арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландыру) ҒТБ: "Covid-19 пандемиясы жағдайында жалпы білім беретін мектептердің жоғары сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін бағалау" ИРН AP09562200.

Іске асыру мерзімі: 2021 ж.

Жетекшісі: PhD Книсарина М. М.

Мақсаты: жалпы білім беретін мектептердің жоғары сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін бағалау және психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу

Міндеттері:

1. Оқушылардың мазасыздығын зерттеу проблемасының жай-күйін теориялық және әдіснамалық талдау.

2. "Жеке мазасыздық" санатын және "ситуациялық мазасыздық" ұғымының психологиялық мазмұнын нақтылау.

3. Спилбергердің мазасыздық шкаласын, covid-19 қорқыныш шкаласын, Covid-19-ға байланысты мазасыздық шкаласын зерттеу әдісін қолдана отырып, орта мектеп оқушыларының мазасыздық деңгейінің диагностикасы, бұл 10-11 сынып оқушыларының мазасыздығы туралы тиісті қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

4. Оқушылардың мазасыздығын диагностикалау және жоғары деңгейді оңтайлы деңгейге дейін төмендету үшін психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын жасау.

dc89883ccb9c9473a5517f24a5eb0af5

kz04082021182418

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті - Елбасы Кітапханасы

plt  port

  

 mediki vrachirepo

Түлектердің назарына

8fjkg56dg

«Қаржы орталығы» АҚ Telegram қосымшасына ауысуға арналған QR-код

eyuihgc

jhiuu4774278

osmsbankz

netkorruptsiaru

banner gal

erasmusbanners1

 

 

  • Прием на 2020

    Прием на 2020

  • Видео - министр здравоохранения
  • "Н. НАЗАРБАЕВ: ДӘУІР, ТҰЛҒА, ҚОҒАМ" көрмесі
  • Электронный дневник здоровья

    Электронный дневник здоровья

  • Электронды денсаулық төлқұжаты

    Электронды денсаулық төлқұжаты

  • Обязательное социальное медицинское страхование

    Обязательное социальное медицинское страхование

  • Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру

    Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру

  • ФМС Инфорграфический

    ФМС Инфорграфический

  • ОСМС преимущества

    ОСМС преимущества

  • Здоровье каждого - зависит от нас самих...

    Здоровье каждого - зависит от нас самих...

  • Библиотека Первого Президента Республики Казахстан - Елбасы
    Библиотека Первого Президента Республики Казахстан - Елбасы
  •  LVII научная конференция студентов и молодых учёных

    LVII научная конференция студентов и молодых учёных

  • Выставка
    Выставка "Н. НАЗАРБАЕВ: ЭПОХА, ЛИЧНОСТЬ, ОБЩЕСТВО"
  • Глобальная конференция по первичной медико-санитарной помощи
    Глобальная конференция по первичной медико-санитарной помощи
  • Визитинг - профессора Саджад Ахмад Бхат (ЗКГМУ имени Марата Оспанова)
    Визитинг - профессора Саджад Ахмад Бхат
  • 50-летие СНО ЗКГМУ имени Марата Оспанова

    50-летие СНО ЗКГМУ имени Марата Оспанова

  • БҚММУ 60 жыл!

    Марат Оспанов атындағы БҚММУ-не 60 жыл!

  • 60 лет ЗКГМУ!

    60 лет ЗКГМУ им. Марата Оспанова!

  • Встреча выпускников

    Встреча выпускников

  • Опыт израильских хирургов

    Опыт израильских хирургов